zondag 11 december 2011

Literaire eindejaarsshow in Groningen

Op 16 december organiseert uitgeverij Passage een literaire eindejaarsshow in Groningen. Ook ik zal optreden, samen met mijn collega-schrijvers en -dichters Anneke Claus, Lupko Ellen, Paul Gellings, Renée Luth, Bill Mensema, Herman Sandman, Meindert Talma en Rosa Timmer. De avond wordt afgesloten met een heus bal. Aanmelden is nog mogelijk, maar wees er snel bij, de zaal is bijna vol. Klik hier om te reserveren.

Een mooi einde van het jaar waarin zowel ik als mijn collega's het heerlijk druk hadden. We traden op van Gent tot Terschelling, van de intieme avonden bij De Dichtclub van café Marleen tot het internationaal literatuurfestival Crossing Border, van Zomerzinnen tot Winterwelvaart. Dus de uitgever heeft gelijk als hij stelt dat het tijd is voor een terugblik. Onder leiding van Cunera van Selm, televisiepresentatrice van TV Noord.

Uiteraard draag ik voor uit mijn laatste roman Geen les meer. Maar ook zal ik ingaan op de aanleiding van het boek, het doel ervan, en, niet onbelangrijk: de eerste reacties op het boek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten