zaterdag 3 december 2011

Studentenvakbond blij met Geen les meer

Het JOB, de studentenvakbond van mbo-studenten is blij met de roman Geen les meer. Volgens het JOB is het goed dat de roman de aandacht vestigt op het MBO. 'Want,' zo melden zij op twitter, "jammer genoeg vertelt het boek op sommige vlakken de waarheid over de slechte staat van het MBO."

Inmiddels sijpelen er meer reacties over Geen les binnen: 'heel herkenbaar op mijn eigen school', 'het is net alsof ik op mijn eigen school rondloop'. Slechts één lezer meldde dat het boek baarlijke onzin was. Gelukkig maar, want ik gun niemand een school als ROC Holland.

Ook leuke reactie van een lezer: 'Het boek beschrijft op hilarische wijze de tragiek van de onderwijsvernieuwingen in het mbo en de schaalvergroting op de ROC's. De eerste 100 bladzijden vannacht gelezen en deze waren indrukwekkend. Het boek is een must voor alle docenten.'

Al die positieve reacties hebben in ieder geval tot een lezing bij Sociëteit de Witte in Den Haag geleid, op 15 december. Meer lezingen zullen volgen, daar houd ik jullie van op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten