vrijdag 30 december 2011

24 januari lezing bij Rotaryclub Delft

Op 24 januari mag ik bij de Rotaryclub in Delft een lezing geven over mijn laatste roman geen les meer. Ik ben blij dat het boek zijn weg weet te vinden. Na het verschijnen van het boek op 24 november zal het de derde lezing zijn.

Half januari verschijnt er een artikel over de roman in 'Schooljournaal', het blad van de CNV Onderwijsbond. Misschien zet het artikel nog meer mensen aan het denken over de huidige onderwijsontwikkelingen.

Maar gelukkig wordt het boek niet alleen als politiek pamflet gezien. Ik krijg veel reacties van lezers, die het boek in één adem uitgelezen hebben, met smaak gelezen. Dat bevestigt mijn idee dat mijn 'vent' verpakt in 'vorm' goed uitpakt. Dát erkennen de recensies op internet ook, hoe verheugd ben ik daarover. En ook Paul van Liempt van BNR was deze mening toegedaan. Nu nog de publieke media....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten